Рубрика: Նախագծեր,նախակրթարան

Ծառզարդար կամ Ծաղկազարդ

Անվանումը` Ծառզարդար

Օրը` ապրիլի 10

Վայրը` Հարավային դպրոց-պարտեզ

Մասնակիցները` նախակրթարանի սաներ, դաստիարակներ, ծնողներ

Տևողությունը` նախապատրաստական շրջան մեկ ամիս։

Նպատակը` ծեսը դարձնել տոն։ Տեղյակ պահել ծնողներին և սաներին ծեսի մասին և նրա իրական պատմությանը։Նախագծի նպատակն է սաներին միշտ սովորեցնել ազգայինը և դաստիարակել նրանց ազգային շնչով։

Խնդիրները` որպեսզի սաները միշտ տեղեկացված լինեն ծեսերի և տոներ մասին։ Նրանք կարողանան ծեսի միտքը տանել տուն և տարածել։

Պատրաստում ենք զատկածառ, զարդարելով այն ներկած հավկիթի կլեպներով

Երգերն են` 

Կարկաչա

Խնկի ծառ

Արդյունքները կհրապարակվեն բլոգում, ենթակայքում

Նախագիծը ենթակա է փոփոխության

Автор:

Ես Սիրանուշ Իսկանդարյանն եմ։Սովորել եմ Մանկավարժական համալսարանի հատուկ կրթության ֆակուլտետում;Մասնագիտույամբ լոգոպեդ եմ։Սիրում եմ իմ մասնագիտությունը և աշխատել երեխաների հետ։Սիրում եմ կարդալ ,դիտել ֆիլմեր և ճանապարհորդել։

Оставьте комментарий