Հունվար
- Սաների ընդունելությունը կազմակերպվում է 08.45-09.30։ Դաստիարակներից մեկը 8:45 լինում է խմբասենյակում, ջերմաչափվում է, Մուտքի մոտ տեղադրված են ախտահանիչ հեղուկներ ձեռքերի համար (ալկոգել)։ Դաստիարակներից մեկը դիմավորում է սաներին, ջերմաչափում և տվյալները լրացնում ջերմաչափման էլմատյանում: Երեխայի բացակայության կամ ուշացման, ինչպես նաև դրանց պատճառների մասին ծնողը դաստիարակներին տեղյակ է պահում մինչև 09։30: Երեխաներին ընդունում են բակում։
- Հենց տնից-նախակրթարան ճանապարհից էլ սկսում է նրանց ուսումնական գործունեությունը: Սաներն ինքնուրույն են զգեստափոխվում: Դասավորում են աթոռները, մաքրում փոշիները, խնամում են բույսերը, ջրում և փխրեցնում են հողը: Բակում հավաքում են թափթփված աղբը, հետևում են բույսերի աճին:
- 9:30-10:00-Ռոդարիական ուրախ մարմնամարզությանը միանում են կոմիտասյան երգն ու պարը: Դաստիարակը սանի հետ պետք է մագլցի, վազի թռչի բարձրությունից, չոչ անի, գլուխկոնծի տա և այլն՝ խենթություներով լինելով անմիջական մասնակիցը կրթության, լինելով սաներից մեկը, ոգևորելով, երևակայելով…:
- Սաները հաճախ իրենք են շարժումները որոշում: Երբեմն մարմնամարզության ընթացքում կենդանիներ են դառնում, շարժումային տարբեր փոքրիկ ներկայացումներ են ստացվում, երբեմն ամբողջ վարժանքը պարի է վերածվում: Խաղաստեղծ միջավայր կարող է լինել նաև մեր մարմինը: Երբ նրան ավելացնենք «լույս + ստվեր= ստվերախաղբաղադրատոմսը», կստացվի իմացումի հերթական, իսկական հրճվանք: Ինչքան ուզում ես թափահարի՛ր ոտքերդ, ձեռքերդ, մարմինդ, մազերդ, ստվերային ներկայացումներ խաղա՛, կապիկություն արա՛, սավառնի՛ր, իրական ազատությունը զգա՛…:
- 10:00-10:30—Նախաճաշ
- 11:00-12:00 Աշնանային պարտեզ
- 12:30-13:00—Ճաշ
- 15:30-16:00- Հետճաշիկ:
- Ես կարողանում եմ… (Ես կարողանում եմ ինքնուրույն լվացվել,հագնվել,սպասքադրել և հավաքել-մաքրել): Օրվա 4 հերթապահները նախապատրաստում են նախաճաշի, ճաշի և հետճաշիկի սեղանը:
- 13:00-15:00- Քուն (Աստղափայլ օրորներ):
- 15:00-16:00— Ազատ գործունեություն, մուլտֆիլմի դիտում-վերլուծում, տուն ճանապարհել:
- Բնագիտական գործունեություն՝ ձյունով փորձեր։ Մանդարինով փորձեր։
- Այլընտրանքային՝ նկարչություն՝ նկարում ենք մոմով դդումներ
- Բանաստեղծություններն են` Հ . Թումանյան
«Փիսոն», Շունը, Քամին
- Երգեր՝ «Այլի հո», «Պսակ, պսակ»
- Հեքիաթներ՝ «Ճամփորդները»,
- Ճվիկներ՝ ճվիկ, ճվիկ, Ծիվ ու ծիվ, Ծալիկ մալիկ։
- Ազգային խաղիկներ՝ թռնոցիներ, մուկն ու կատուն, նանի, նանի
Ամսվա նախագծերն են`
Դիջիթեք
Բնագիռատեխնիկական ստսուգատես
Մարզական ստուգատես
Ղափամայի ծես
Ազգագրական ստուգատես
3։01-5։01
9։01-13։01
Զրուցում ենք Ամանորի, Ձմեռ պապիկի մասին։ Յուրաքանչյուրը պատմում է իր նվերի մասին։ Բնագիտական փորձ (փորձ մանդարինով)։ Բակային զբոսանք։ Տեխնոլոգիական աշխատանք (պատրաստում ենք դդումնեի)։ Ծեփում ենք պլաստիլինով։
16։01-20։01
Խաղում ենք ազգային խաղեր ընկույզներով։ Բակային զբոսանք։ Այլընտրանքային նկարչություն (մոմերով նկարում ենք դդումներ)։ Բանաստեղծության ուսուցում։ Երգուսուցում։ Ինքնագլորների շքերթ։
22։01-30։01
Բակային զբոսանք, խաղում ենք ձնագնդի։ Նկարչություն։ Բնագիտական փորձ ձյունով։ Բանաստեղծության ուսուցում։ Երգուսուցում։ Խոշորացույղով հետազոտական աշխատանք։ Խաղում ենք զարգացնող խաղեր։ Ղափամայի ծես ։
Նախագիծը ենթակա է փոփոխության։