Рубрика: Без рубрики

Համբարձման ծեսի նախագիծ

Անվանումը` Համբարձման ծես

Վայրը` Հարավային դպրոց

Օրը` մայիսի 25

Մասնակիցներ` 2-4 տարեկաններ, դաստիարակներ

Տևողությունը` մեկ ամիս ամբողջական ընթացքով։

Համբարձման ծեսի երգերն ենկցված է ձայնադարանը

Ջա՛ն ,ծաղիկ

Գարուն է

Հե՛յ, իմ նազան

Նպատակը`  Ծեսը տարածել, դարձնել հանրային։ Աշխատել այնպես անել, որ երեխան կամ ծնողն այն տարածեն և ազգայինը երբեք չմոռանան։

Խնդիրները`ծեսն իրականացնելով ամրացնում ենք ծնող, երեխա, պարտեզ կապը։

Արդյունքները կհրապարակենք բլոգում, ենթակայքում։

Աղբյուրները` օգտվել եմ 2-5 տարեկանների լաբորատորիայի բլոգից և տիկին Մարինեի բլոգից։

Автор:

Ես Սիրանուշ Իսկանդարյանն եմ։Սովորել եմ Մանկավարժական համալսարանի հատուկ կրթության ֆակուլտետում;Մասնագիտույամբ լոգոպեդ եմ։Սիրում եմ իմ մասնագիտությունը և աշխատել երեխաների հետ։Սիրում եմ կարդալ ,դիտել ֆիլմեր և ճանապարհորդել։

Оставьте комментарий