Рубрика: Ճաշացանկ

Ճաշացանկ 25։04-28։04

25։04 երեքշաբթի

  • Նախաճաշ -Միրգ, ձվածեղ, թեյ, պանիր, հաց
  • ճաշ -Հավով բրնձով ապուր, պանիր, հաց
  • Հետճաշիկ- Վերմիշելով փլավ, մածուն,հաց թխվածքաբլիթ, աղցան

26։04 չորեքշաբթի

  • Նախաճաշ -Միրգ, կաթով հերկուլես, պանիր, հաց
  • ճաշ -Մսով բորշչ, պանիր, հաց,
  • Հետճաշիկ-Հնդկաձավարով փլավ, մածուն, հաց

27։04 հինգշաբթի

  • Նախաճաշ-Միրգ, թթվասեր կաթնաշոռ, հաց, պանիր
  • ճաշ — Հավի կրծքամսով ապուր, պանիր, հաց
  • Հետճաշիկ-Հնդկաձավարով փլավ, մածուն, գազար,հաց

28։04 ուրբաթ

  • Նախաճաշ-Միրգ, հալվա, հաց,կարագ, պանիր, թեյ
  • ճաշ -Մակարոնով, մսով ապուր, հաց, պանիր
  • Հետճաշիկ-Թխվածքաբլիթ, սպաս, հաց

Автор:

Ես Սիրանուշ Իսկանդարյանն եմ։Սովորել եմ Մանկավարժական համալսարանի հատուկ կրթության ֆակուլտետում;Մասնագիտույամբ լոգոպեդ եմ։Սիրում եմ իմ մասնագիտությունը և աշխատել երեխաների հետ։Սիրում եմ կարդալ ,դիտել ֆիլմեր և ճանապարհորդել։

Оставьте комментарий